12 aprilie 2011

Me and my days - la volan de Logan!

Imi place sa-mi conduc masina. Bine masina familiei mele, dar tot imi place sa conduc. Zilele astea in drum spre o destinatie bine stabilita, ma trezesc in fata mea cu un Bmw! Bineinteles, ca franeaza brusc fara sa se asigure. "Dragutul" de la volan nu s-a uitat in spatele lui ca e un Logan, iar la volan - eu. Anunt important pentru el: Sunt Logan si nu am Abs!
Ma enervez si franez cu scartieli, la 30 de cm de el. Vireaza stanga pe o strada cu sens unic. Semnalizarea nu s-a inventat la tipul asta de masini. Eu, dupa el. Surprindere pune frana, eu in fundul lui. Pune pe avari si cireasa de pe tort - vrea sa dea cu spatele. Ah! sa fim seriosi si plin de fitze pana la capat. Calma ma uit la el cum se apropie spre mine. Eu, calma nimic. Stau! Fitza spre mine. Dar, soarta tot cu el tine. Asa ceva! Da cu spatele si intra intr-o curte ... la naiba!
Ok! Cred si sper sa fie si adevarat ceea ce cred eu, ca exista doua categorii de oameni care conduc astfel de masini. Fitzosii ( folosesc termenul asta ca sa fiu draguta) si ceilalti ...
Ps: Nu, nu am nimic cu cei care conduc acest tip de masina. Pana acum nu m-a convins nimeni ca ar exista si o alta categorie de oameni care pot sa conduca un Bmw.

Just me,

4 comentarii: