15 septembrie 2011

Gymbo Dance

Cine ma cunoste stie ca sunt o persoana plina de energie, asta pe langa faptul ca vorbesc mult. Ador sa alerg cu castile in urechi prin parc, dar iarna las parcul pe sala.
Cum suntem cu un picior in toamna, anul acesta am hotarat sa las sala pentru ceva mai multa miscare si voie buna. Asa ca am inceput sa ma interesez in stanga si in dreapta unde-i mai bine si mai placut. O colega de servici m-a convins sa-mi modelez corpul pe muzica si in pasi de dans. Superb! Ce poate fii mai placut decat sa combin cele 3 lucruri dragi mie: muzica, dansul si voia buna!
Zis si facut. Astazi, am mers pentru prima oara la Gymbo Dance Sibiu.
Pffuai, Raluca instructorul e geniala. Intr-o ora ne-a aratat cum sportul, e chiar placut in pasi de dans. Antrenamentul e chiar usor cu multe figuri de dans si sincer, chiar e solicitant. La sfarsit, am invatat sa respir si sa tin spatele mai drept. Cei drept stau cam cocosata la job.
Ca sa va faceti o idee ce inseamna Dance Aerobic urmariti un filmulet facut chiar de fetele care merg la antrenamente. Daca tot intrati sa-l urmariti da-ti si un like. Clik pe filmulet! In curand o sa fie un filmulet si cu mine (:
Abonamentul e foarte ok, iar ceea ce mi se pare super genial este ca poti alterna cu alte antrenamente pe toata perioada abonamentului. Asa ca intr-o luna poti merge la Pilates, Aerobic, Bosu (asta e genial), Step Aerobic, Tae-bo, Fittness Yoga s.a.
Locatia: In spate la CrispusPub.

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu