21 septembrie 2011

Simplitatea lucrurilor

De cand ma stiu lucrurile nu au fost niciodata simple, intotdeauna au fost complicate. Daca au fost simple cu siguranta le-am complicat eu.
Cateodata fara sa vreau am ajuns sa fac lucruri de care nu sunt deloc mandra, pe care le regret si daca ar fii sa dau timpul inapoi cu siguranta as proceda altfel. Bineinteles asta nu se poate, asa ca acum raman doar cu dorinta in a le ma schimba. Perseverenta e cheia reusitei, atunci cand lucrurile se complicata, in simplificarea lor.
Am descoperit ca intradevar lucrurile sunt foarte simple in viata de zi cu zi, dar din dorinta de putina aventura sau din nevoia de altceva le-am complicat mai rau.
Imi dau seama ca lucrurile adevarat importante sunt atat de multe si nu stiu sa le pretuiesc, dar de lucrurile simple ma agat ca un scai si nu le mai dau drumul oricat de nesimnificative sunt ele.
Cred si sustin cu tarie ca detaliile fac diferenta si uneori un lucru simplu si nesemnificativ pentru alti pentru mine e totul.
In viata de zi cu zi suntem condusi de ganduri, gesturi, decizii, dar uitam sa zambim, sa iubim, sa strigam ceea ce vrem cu adevarat. Ne lasam condusi de indiferenta zilelor si a altor lucruri pe care nu ne lasa sa respiram.
Cu alte cuvinte ne plac lucrurile complicate, cele simple ne plictisesc ...

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu