05 septembrie 2011

I love my job - Semnati va rog!

Intalnesc in fiecare zi peste 300 de oameni cu tot felul de cereri si probleme. Facem schimb de saluturi, zambete, iar apoi devenim seriosi. Dilema e una. De cand lucrez in banca am observat ca nimeni, dar aproape nimeni nu citeste ce semneaza. Cum e posibil asa ceva?!
Mai oameni buni, cum e posibil sa intri intr-o banca sa depui banii in contul tau, dar sa nu verifici daca domsoara ti i-a depus corect, daca suma e cea pe care i-ai dat-o, sa semnezi n pagini si sa nu sti ce ai semnat s.a.
Foarte rar se intampla ca un rasarit sa se uite pe ce semneaza, ba mai mult sa si citesca tot. Asa DA!
Sincer, eu sunt domsoara de la ghiseu care incaseaza banii si iti spune unde sa semnezi, dar tot nu inteleg de ce nu te uiti!
Am ceva situatii cand am depus in conturi gresite, sau i-am dat sa semneze o alta chitata. Situatii in care ii spun sa semeneze "aici" si clientul se supune si semneaza.

Si uite asa suntem toti fericiti!

Just me,

2 comentarii:

  1. pentru ca romanii se bazeaza pe incredere :)

    daca mai e si coada de un km in spatele tau... mai iei si bataie :))

    RăspundețiȘtergere