13 noiembrie 2011

Cirque du Soleil in Romania

Acum cateva zile am aflat ca trupa "Cirque du Soleil" ajunge in 2012 in Romania.
"Grupul international Cirque du Soleil soseste in Romania pentru prima data cu emotionanta sa productie Saltimbanco. Spectacolele vor avea loc incepand de pe 8 pana pe 12 februarie, zilnic la Romexpo Bucuresti, in Pavilionul Central."

In sfarsit o sa vedem si noi ce inseamna un adevarat spectacol de culoare, costume, reprezentatii spectaculoase, oameni veseli si plini de energie. Cei de la Cirque de Soleil au dus spectacolul circului la extrem si au mers cu imaginatia dincolo de posibil. Va zic asta din ceea ce am vazut pe youtube, am vazut tot ce se putea urmarii acolo. Pe mine m-au cucerit din prima clipa. Melodiile sunt pline de veselie, iar pe mine una ma calmeaza, ma face sa visez la o alta lume - ei fac parte dintr-o alta lume.
Asa ca m-am gandit sa pun pe wish list-ul meu doua bilete la spectacolul lor. Asa ca: draga Mos Craciun (da! tu cel cu cardul) promit ca o sa fiu cea mai cuminte fata ever, daca imi trimiti doua bilete la spectacolul lor. Promit ca tac mai mult de 2 minute/zi, ca totul va fii numai lapte si miere daca imi cumperi doua bilete la spectacolul lor. Cu drag, eu cea plina de dorinta in vederea spectacolului Saltimbanco!
" Saltimbanco este cel mai longeviv spectacol al Cirque du Soleil. si a fost prezentat incepand cu 1992 de nenumarate ori cu casa inchisa publicului din lumea intreaga (Europa, America de Nord, America de Sud, Australia, Japonia, Noua Zeelanda), in total peste 11,5 milioane de fani entuziasti. In 2007, spectacolului a fost readaptat."
Sursa:www.eventim.ro
Just me,

2 comentarii:

  1. Nu ne spui daca ti-a indeplinit "mosu" dorinta?:)...cica s-au cam terminat biletele;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper ca "mosul" s-a gandit si la mine si a cumparat din timp bilete!:)
    Speranta moare ultima...

    RăspundețiȘtergere