25 noiembrie 2011

Emotii de nasa

Nu am crezut niciodata ca o sa am atatea emotii ca nasa de botez. Nu e primul meu fin, e al doilea, dar parca la primul am fost mai relaxata. Fara nicio grija. Chiar am lasat-o pe mama sa-mi cumpere ce costumas vrea ea. De atunci pana acum, au trecut 5 ani, fetita a crescut, mama ei a mai facut un copilas ...
De data asta nu mai sunt atat de relaxata sunt un pachet de emotii. Ba mai mult, m-am dus la prietenii mei care au un ingeras de 3 luni pe nume Victor si i-am rugat sa ma lase sa-l imbrac si sa-i schimb pemparsul. Emotii cat cuprinde, se auzea: nu se rupe capilul poti sa-l tragi un pic mai tare, acum il intorci, ai grija la cap, ai avut noroc nu a facut caca pe el, ai grija cand ii pui pemparsul, plange...nu-i nimic in biserica se aude mai tare ... uff am reusit!
Am cumparat multe hainute de botez, plus o papusa barbie pentru finuta mai mare. Am stat pe bune, o ora, sa caut o barbie bruneta. Am gasit!
Unghile sunt gata! Rosi! Rochita rosie e calcata! Mi-am cumparat un ruj rosu special pentru marele eveniment. Maine o sa fiu cea mai frumoasa nasica bruneta intr-o rochie simpla - rosie! Ador culoarea asta puternica!
Revin cu poze.

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu