07 martie 2012

Baba de martie

Ca in fiecare an, astazi a fost baba mea - 7 martie. Un simplu calcul matematic demostreaza asta: 16 (august) = 1+6 => 7!
Spre deosebire de anul trecut unde am avut intr-o singura zi: zapada, soare, cer senin, nor, anul acesta am avut parte de muuuult soare si ceva nor pe la amiaza. O zi frumoasa, un an mai frumos si clar mai bun.
Nu sunt superstitioasa si nu ma leg foarte tare de ziua asta, dar imi place sa ma amuz si sa analizez. Da, daaa stiu am zis fara listute si calcule, dar nu ma pot abtine.
Tot azi, m-am rasfatat cu o rochita cu multe flori si un pic mai mult roz decat credeam ca o sa port vreodata (nu m-am putut abtine sa nu o cumpar).
!7 martie, poate nu o zi de primavara reusita, dar e o zi!

Ps: Tot nu am aflat cine e dl. cu florile! Ma, care esti?! 

Just me,
 

3 comentarii:

  1. Noroc cu tine că mi-am adus aminte că a fost şi baba mea, de obicei o aleg în 7, nu pentru că aş aduna ceva să ajung la cifra asta, pur şi simplu îmi place mie şaptele... Eu m-am cam zgribulit de frig azi, dar m-am bucurat de soare! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) asha ceeeva!
    p.s- n-ai aflat nimic?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Orin: Si mie imi place tare mult cifra 7! Nu stiu de ce si nici nu mai caut motive. Stiu ca-mi place si atat!:)

    @ChicBoutique: Nu am aflat absolut nimic! Ne bucuroam de flori si gata!:)

    RăspundețiȘtergere