14 martie 2012

Sunt la cura...de ingrasare!

Am slabit mult luna aceasta care a trecut. Pai cum sa nu slabesti?! Doua viroze frumoase = multe ceaiuri si imobilizare totala la pat. Tuse seaca si nas infundat. Urat. Antibiotice pentru gripa (cele pe care le suport), pastile pentru ca luam antibiotice, alte pastile sa nu fac candida, sa am grija de ficat si flora intestinala.
Pe langa gripa/ raceala sau cum mai vreti voi sa-i spuneti, mai adaug si cele 2 ore de sport pe saptamana la GymboDance. Racita si cu nasul in pioneze eu tot mi-am facut prezenta. Asa ca, am slabit la kg, mi-am remodelat corpul si tonificat pielea. Hainele imi cad de pe mine si am inceput sa mai fac gauri la curele. Sincer, toate fustitele imi cad de pe mine si nu stiu ce sa mai fac! Eu ma bucur si ma simt chiar bine. Inseamna ca orele de sport au dat roade. Happy Ale!
Imi place cand lumea imi spune: "Arati bine! Pielea ta arata atfel! Esti mai Sexy si mai frumoasa!" (Da! ma laud) Mama e problema. In ochii mamei sunt o aschie si slaba vai de mine. Asa ca sunt la cura de ingrasare. Mananc tot din farfurie si cer intotdeauna si desert. Mananc paine si mananc si dupa 18, recunosc. Nu stiu cat tine cura, dar la fel mancam si inainte. Imi pare rau, dar sunt o mica pofticioasa. Daca imi e foame mananc si la 12 noaptea, daca vreau sa mananc o prajitura cu muuulta firisca mananc si nu ma uit la calorii, mananc fara retineri slanina cu ceapa si painea e intotdeauna in meniu.
Ma simt bine in pielea mea si niciodata nu am avut complexe. Grasa la 55 kg sau slaba la 52 juma tot Io sunt!

Just me,

5 comentarii:

  1. Bine ai venit in gasca mea, 1.70 si 51 kg. Crede-ma noi si la 55kg suntem tot aschiiiii!!!
    :d

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru raceala cel mai bun medicament este moldaminul, este foarte dureros dar trebuie sa il suporti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am 1.70 si 52 de kg , inseamna ca sunt si mai slaba :)) Daca tu te simti bine asa , e cel mai important . Si eu ma simt bine , desi ALTELE imi spun " vai ce slaba esti " . Si eu ca sa ma consolez " ati vrea voi " :)) Nu e mai bine asa ? :P

    RăspundețiȘtergere