01 martie 2012

Martisor

Astazi m-am trezit cu zambetul pe buze. Soare, cer senin si tocuri inalte, fustite scurte si rochite vesele. Asa Da! Mai e un pic si pot sa-mi pun pantofiorii in picioare! Abea astept!
Ganduri de primavaraaaaa, desi mai e pana la echinoctiul de primavara (20 martie) eu sunt deja plina de entuziasm si ganduri bune.
In fiecare dimineata primesc cel mai simpatic mail "Neatzaaaaa!". My sweet Krm3n imi da trezirea si ma anunta ca mai am o ora si trebuie sa ajung la job.
Mi-am pus martisorul in piept (cel primit ieri) si mi-am zis "Azi, Alexandra nimic nu te supara!". Nu m-am suparat cand am ajuns in centru si nu am gasit loc de parcare (am dat 3 ture si nimic - parcat la teatru), iar la job am vazut ca nu mai avem toner si trebuie sa scriu de mana toate depunerile/ridicarile clientiilor. Am fost calma si zambitoare. M-am rasfatat cu dulciuri si doua felii de pizza. Sincer, sunt la cura de ingrasare!
Am primit multe martisoare si multe flori. Happy Ale!
Multumesc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu