06 februarie 2014

Asteapta o zi ... doua ... noua!

In compania unde lucrez primesc mail-uri de la animare.ro cu mesaje motivationale si mai nou cum e bine sa scriem un mail colegilor si nu numai.
Azi primesc: "Nu raspunde imediat la un mail daca esti nervos. Asteapta 30 de minute si dupa compune mail-ul."  True!
De multe ori suntem tentati sa raspundem la un mail cand suntem plini de nervi si riscam sa atragem alte conflicte. Uneori citesc un mail si am impresia ca persoana respectiva zbiara la mine, iar primul instinct e sa raspund si eu la fel. 
Asa ca, pleaca de la birou, relaxeaza-te si dupa 30 de minute o sa vezi altfel lucrurile.

Asa e in viata de zi cu zi. Uneori ne suparam pe "nimicuri" si luam decizi proaste atunci cand suntem nervosi ... ca apoi sa le regretam. Un om intelept ar astepta o zi (doua, trei ... noua) ca sa i-a o decize corecta. Vorba inteleptului: Niciodata nu lua decizii importante cand esti suparat si niciodata sa nu faci promisiuni cand esti fericit. 
De cele mai multe ori regret ca nu am asteptat pana m-am calmat, dar sunt leu si ma ghidez dupa instinct. Asa ca, prima mea reactie e si prima mea alegere, iar de cele mai multe ori nu e cea mai corecta. 
Regrete?! 
Am o lista scurta, dar ieri am mai adaugat o bulina.
Ideea e urmatoarea, daca astept o zi (doua ... noua) uit si uite asa nu ma mai pot certa cu nimeni. Imi aduc aminte de un el care-mi stia "defectul": "Nu-mi place sa ma cert deloc cu tine! Tie maine-ti trece, iar pe mine maine ma doare capul." ... si intotdeauna era la fel: eu uitam a doua zi, eram ca noua, iar el bombanea cred ca o saptamana de durerii de cap. Tipic masculin!
Nu stiu cum sunt facuta, conceputa, dar nu pot tine supararea mult in mine ...uit! Ce sa-i faci deca-mi plac amintirile frumoase si nu momentele pline de urat!

Ieri: Am luat o decizie la nervi, dar azi sunt incapatanata!
Am avut cel mai bun profesor!  (:

Inchei ... 
Nu PROMITE atunci cand esti fericit;
Nu RASPUNDE atunci cand esti nervos;
Nu DECIDE atunci cand esti suparat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu