15 februarie 2014

Poezie: Îmi potrivesc ceasul după tine

Te rog să-ţi faci timp pentru mine,
Ai putea să începi cu o secundă în fiecare zi,
O secundă în care să taci şi tu, să tac şi eu,
O secundă în care să mă priveşti tu, să te privesc şi eu,
O secundă în care să respiri şi tu, să respir şi eu,
O secundă în care să uiţi tu, să uit şi eu,
Pentru că eu îmi potrivesc ceasul după tine.

Te rog să-ţi faci timp pentru mine,
Poţi continua cu două secunde,
O secundă în care să taci tu şi o secundă în care să tac eu,
O secundă în care să mă priveşti tu şi o secundă în care să te privesc eu,
O secundă în care să respiri tu şi o secundă în care să respir eu
O secundă în care să uiţi tu şi o secundă în care să uit eu,
Pentru că eu îmi potrivesc ceasul după tine.

Te rog să-ţi faci timp pentru mine,
Să-ţi dai ceasul cu o secundă înapoi,
Ca mecanismele trupurilor noastre să se întâlnească la fix,
Nici cu o secundă mai devreme, nici cu una mai târziu
Într-o armonie perfectă a sutimilor de secundă şi orgasm
A miimilor de secundă risipindu-se în fiecare picătură de sânge
Pentru că eu îmi potrivesc ceasul după tine.

Şi-n definitiv nu cred că trebuie să-ţi faci timp pentru mine
Când există atâta alchimie între noi, până la chimie,
Ce mai contează o secundă în care să taci şi tu, să tac şi eu,
O secundă în care să respiri tu şi o secundă în care să respir şi eu
Dacă pe acelaşi cadran al lumii şi al timpului,
Istoria Big-Bangului va consemna în cartea sa,
Avem acelaşi puls şi aceeaşi oră
Ca două secunde într-o secundă,
Ca două ceasuri într-un ceas,
Pentru că eu îmi potrivesc viaţa după tine.

Marius Tucă
_____________
■ "Îmi potrivesc ceasul după tine" face parte din volumul "Am să te iubesc până la sfârşitul lumii" - carte de poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu