08 mai 2014

Testez THE ONE by Oriflame

Recunosc ca nu sunt o impatimita a produselor de beauty, dar caut intotdeauna functionalitatea lor. Imi pace sa folosesc intotdeauna aceleas produse de infrumusetare de la aceleasi marci de beauty.
Bineinteles, exista si situatii extreme in care ma atrage in mod deosebit ambalajul si acest motiv e singurul care uneori ma convinde sa mai cumpar ceva ce nu-mi trebuie.
Asa ca, micul experiment de la Oriflame ma face sa testez noua gama The One.

Pachetul minune a venit repede, iar in el am gasit minunatiile de mai jos:
  • Fondul de ten Illuskin Foundation 
  • Iluskin Concealer
  • Pudra Illuskin Powder
  • Fardurile crema pentru pleoape The One Colour Impact
  • Glossurile Power Shine
  • Mascara The One Volume Blast 
Fondul de ten Illuskin
Prima observatie? Noul fond de ten elibereaza o doza perfecta de produs pentru a reusi sa aplici frumos.
Are un sistem inteligent de blocare  - aici un plus - iar nunata Natural Beige mi s-a potrivit perfect.
Sincer, nu m-a convins sa renunt la fondul de ten pe care-l folosesc. Pentru ca este un fond de ten lejer, cu acoperire medie si nu-mi acopera foarte bine micii mei pistrui de pe nas si obraji - rusinica.
Pentru cateva ore tenul are un freh frumos, mai luminat, dar nu tine pana seara tarziu.
Importnt: are FPS de 20.

Iluskin Concealer
Corectorul de nunata Nude Beige s-a potrivit pe tenul meu si cu ajutorul lui am reusit sa mai acopar pistruiasi mei. Textura lichida face o acoperire buna.
Personal nu folosesc corector, dar mi-a placut tare mult cum mi-a luminat fata si mai ales ochii. 

Pudra Illuskin Powder
Este mica si cocheta rau, numai buna de pus o poseta mica pentru a putea pudra nasucul atunci cand e nevoie,
Am primit minunata nuanța Medium. Prima reactia a fost de uimire cat de deschisa este pentru tenul meu mai masliniu, dar m-am inselat.
Are o acoperire buna si fixeaxa bine spre foarte bine fondul de ten.
Fardurile crema The One
Sincer, nu am achizitionat niciodata un asemenea produs si spre uimirea mea chiar imi plac.
Nuantele din cutia magica:  Beige Pearl, Olive Green si Golden Brown.
Am avut probleme cum se aplica, dar m-am familarizat repede si am observat ca nu se strang pliuri sub ploaple.
Dupa cateva zile am hotarat sa aplic peste un fard de al meu si efectul a fost unul reusit. 
Textura este aerata cu particule fie, se intind repede si rezulta un machiaj fin si discret. 

Glossurile Power Shine
Le ador.
Personalitatea mea puternica ma face sa folosesc rujuri cu culori puternice, dar aceste mici minuni m-au facut sa renunt la rujul meu de cand l-am primit.
Din fericire nu lipesc atat de tare pe cat ma asteptam. Au un gust foarte bun de pepene galben. 
E mic si cochet.
Nuante: Rose Glacier și Trendy Berry.

Mascara The One Volume Blast

Am genele mici si din cauza asta folosesc doar un anumit gen de rimel pe care stiu ca efectul e wow. Asa ca, super uimirea avenit instant si cred ca stiu cine e de azi in colo preferatul meu. 
Imi place mult peria e pentru genele mele mici si dese cu ajutorul ei le pot alungi si deschide frumos. 
 Asa da!
 

Lacurile de unghii Long Wear Nail Polish
Am primit doua nuante - Ni Orchid și Cappucciono, pe care le-am pus la colectia mea de oje.
Imi plac mult ca au o pensul lata ceea ce face aplicarea lacului sa fie foarte usoara si radid. Se usuca frumos, uniform si repede.
Am obserbat ca lacul rezista pana la 4 zile fara sa sara niciun punctulet.
Imi place!


Am realizat, ca cu acest test ca uneori gusturie de beauty se modifica.


Testeaza The ONE by Oriflame!
Acest articol participa la campania „The ONE Collective” in cadrul BlogalInitiative.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu