29 mai 2011

Me and my days - blondy!

Asteptam randul la solar. Langa mine o blonda cu buzele tuguiate si pline de cel mai roz ruj posibil pe care l-am vazut vreodata. Se uita la mine si ma surprinde:
- Asa-i ca este frumos parul meu?
Ma uit la ea, la parul ei si cu ochii mari si plini de WTF zic:
- Daaa ... chiar frumos!
- Ieri m-am tuns, se vede?!
- Aaa ... Daaa!
Liniste si pace, intorc privirea inapoi in revista, dar ea nu se lasa ...
- Wai, abea astept sa ma duc acasa sa-mi dau sutienul jos, nu mai pot de cald!
- Daa, ai un par frumos, ochii albastrii, un ruj superb care iti scoate in evidenta buzele si pe langa asta ai fost inzestrata si cu un bust mare. Ce-ti mai poti dori?
- Asa-i?!
Liniste si pace, intorc privirea inapoi in revista. Si ma gandesc: tocmai am facut un complimet unei blonde. Mii si milioane de fulgere! Apoi ma uit la ea si-mi zic: saraca pitzi, e chiar ridicola!
In camera isi fac aparitia alte trei blonde. Ridic privirea, toate aveau acelasi ruj roz pe buze! Inchid revista si plec. Sorry girls, dar nu fac fata la atatea pitzi!!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu