11 iunie 2011

Langa mine

In fiecare zi intalnesti o multime de oameni, pe cei mai valorosi ii pastrezi langa tine unde descoperi incet incet ca lucurile se pot schimba in ceva frumos.
Intalnesti oameni care au "the spark", care sunt carismatici, care te fac sa razi, care iti arata lumea altfel decat o vezi tu, pe acestea ii ti de mana, nu le mai dai drumul si ii iubesti doar pentru ca exista acum langa tine.
Dar intalnesti si oameni rai, prefacuti si ipocriti, cu astea ai grija si ii ti mai departe de lumea ta. Acestea au doua fete si niciodata nu sti care e cea frumoasa.
Cum faci selectia? Ah! Habar nu am. Eu pastrez langa mine si acei oameni care imi dau putere sa ma ridic si pe cei care ma tin in loc. De ce? Pentru ca am invatat sa iubesc oamenii din jurul meu chiar daca sunt buni sau rai, frumosi sau urati, prefacuti sau carismatici.
Iubesc oamenii de langa mine. Punct! Chiar daca primesc suturi si palme, dar primesc si cele mai frumoase sarutari si imbratisari. Le zambesc si ii tin de mana ... orice ar fii. Ei sunt lumea mea si eu fac parte din lumea lor!

Just me,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu