02 ianuarie 2012

Adio 2011! Surprinde-ma 2012!

"Un nou inceput!" Asta spui de fiecare data cand bate gongul la 12 noaptea, spre un nou an. Apoi, incepi sa insirui cateva dorinte si sa speri sa ti se intample numai lucruri bune. Faci planuri, construiesti noi sperante si te gandesti ca de azi va fi diferit. Cel putin asta fac eu, privesc cerul - trag aer in piept - si-mi pun o singura dorinta si ma pierd apoi in eA ... 
A mai trecut un an. Incerc sa nu regret nimic din cele 365 de zile ale lui 2011. Incerc, sa vad daca si reusesc.
Am invatat multe si cu siguranta si cei din jurul meu. Am invatat sa pretuiesc momentele, oamenii, sentimentele. Am zambit oamenilor ipocriti, fara sa le arat ca stiu ca poarta o masca. Am construit vise din nimic. Am realizat ca am memorie selectiva, pastrez doar amintirile frumoase, iar la celelante dau delete. Am descoperit ca exista mai multe feluri de minciuni. Poate cele mai dureroase sunt cele care distrug vise. Fie ...
Un an plin de vise, sperante si ganduri pozitive. Cate s-au intamplat intr-un an, prea multe, dar totusi mult mai putine decat ma asteptam.

Anul asta aplic o noua strategie - fara calcule matematice si fara "asa trebuie!", anul acesta il las pe eL sa ma surprinda!
Surprinde-ma 2012!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu