04 ianuarie 2012

Control diferit

Intotdeauna mi-a placut sa stiu ce se intampla, sa fac planuri, liste si listute. Sunt o persoana calculata care-i place sa-si controleze fiecare miscare, fiecare lucru. Nu-mi place sa nu stiu, apoi ma opresc si ma contrazic "Ceea ce nu stii Nu te doare!" Cat de adevarat, in unele situatii e mai bine sa nu stii! Cat timp nu stii ce se intampla in jurul tau, esti mai fericit. Credeti-ma stiu ce zic!
Controlul e viata mea si face parte din personalitatea mea puternica, dar se pare ca nu e suficient. O persoana prea calculata se pare ca nu place. Nu are destula adrenalina sa sara cu parasuta, sa zica "plec cu tine pana la capatul pamantului", sa poarte tocuri pe zapada, sa sarute o broasca ca sa se tranforme in print, sa faca lucruri simple, aparent banale fara sa se gandeasca la riscuri.
Nu fac nimic fara sa i-au in mana o foaie de hartie - ca apoi sa pun in balanta lucruri bune/ lucrurii rele. Ce e rau in asta!? Pai, se pare ca oamenii din jur prefera altceva ... Altceva diferit de mine, altceva care inca nu-mi dau seama ce.  
Asa ca incerc sa  ma relaxez, sa nu ma mai agit. Incerc sa fiu mai calma si sa nu ma mai invart ca un titirez. Cum spunea si Nora "Te gandesti prea mult la cum sa-i faci fericiti pe cei din jur si uiti de tine!" Oare?! Nu asta e ideea de a fii fericit?! Vai, iar am sarit peste unele cursuri despre viata, despre a invata cum e sa fii egoist! Nimeni nu mi-a spus ca trebuie sa te pui pe tine pe primul loc, apoi pe cei din jurul tau. Eh, dar asta se invata usor si e chiar simplu.

Asa ca: am aruncat listele la gunoi, incerc sa nu mai analizez fiecare lucru, am renuntat la a mai construi vise din nimic, gata cu "asa trebuie", nu ma mai agit, respir-inspir si zic: Zen!

!Cateodata diferit e cel mai frumos lucru.

LAter edit: Poate am aruncat listele si listutele la gunoi, dar nu renunt la vise - in special la acele vise care ma fac sa fiu femeia de azi!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu