24 februarie 2012

Nu inteleg, dar nici nu ma mai chinui

Io, credeam ca noi femeile avem o problema, dar se pare ca si masculul feroce, adica barbatul are si el cateva!
Credeam ca noi femeile zambim frumos si individul care este EL isi da seama ce inseamna zambetul ala. Daca tac toata ziua, individul care este EL ar trebui sa-si dea seama ca am ceva si trebuie sa ia atitudine. Hai ca stiti ideea, mai ales femeile...Individul, care este barbatul trebuie sa aiba al tzanspelea simt si sa-si dea seama ce vrem noi fara prea multa vorbarie.
Dar, ce te faci cand individul care este EL se comporta tamai invers. El face un gest mic, al naibii de mic si IO trebuie sa deduc esentialul. Sa-mi imaginez eu ce vrea EL/individul si ce o vrut sa zica. Sa fac analiza pe text si sa gandesc ca un barbat in corp de femeie.
Nu merge!
Daca nu vorbesti, nu zici nimic chiar nu am de unde sa stiu ce se petrece in capul tau. Scuza-ma, dar nu sunt vreo vrajitoare si nici pshico nu prea sunt ca sa-mi dau seama ce vrei tu sa zici.
Eu stiu ca unu si cu unu fac doi (Da DOI! - nu rade)  Zi omule ce ai de zis si nu lasa sa descopar nemurirea sufletului.
Da!
Mno, am zis! Am scris!
Atat! 

Mno, am impresia ca sunt GG/Zeita Rasfatata daca recitesc!

3 comentarii:

  1. :)) crede-ma, si eu am avut aceeasi senzatie, dar nu m-a deranjat deloc! in schimb, am mai citit undeva o chestie, si-acolo am strambat din nas! tu ai fost chiar draguta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce poate sa vrea un barbat de la o femeie? think... :-"

    RăspundețiȘtergere
  3. Ehee .. " Mancatul asta nu e asa usor cum crede lumea " :) Asa si cu .. Tind sa cred ca sunt mai complicati si mai suciti decat noi femeile . Pana acum eu nu am dat de un exemplar .. sa nu fie

    RăspundețiȘtergere