17 mai 2012

Cercelul risipitor

Am o adevarata colectie de cercei, dar spre fustrarea mea majoritatea nu au pereche. Am cate unu din fiecare, nici nu stiu de ce ii mai pastrez in cutia cu bijuterii. Fiecare are povestea lui. Cado de la fosti, prieteni sau amici. Cumparati de mine sau pur si simplu imi sunt dragi si nu pot sa-i arunc.
Privesc mica mea colectie si-mi dau seama cat de mult mi-am schimbat gusturile. Inainte imi placeau cerceii lungi, de diferite forme si cat mai sclipitori. Acum imi plac simpli, mici si discreti si sa fie totusi de o anumita firma. Da! Am un pitic mic mic pe nume Swarovski!

Acum cateva zile mi-ai pierdut un cercel. Scandal. Nervi. Agitatie. Iar am doar unul in ureche. Era o pereche de cercei de colectie. Aveau cutie si locul lor special. Asa ca vi-l prezint pe piticul numarul doi p kennedy.
I-am pus jumatatea in cutie. Era singurel. Oftat. Asta e!
Spre uimirea mea astazi l-am gasit. Era pitit in seiful de la job. M-am bucurat ca un copil mic. Am si topait chiar.
Acasa l-am pus in cutie langa jumatatea lui. Acum sunt impreuna si-mi este frica sa-i mai port.
Atat!

Just me!

2 comentarii:

  1. Ai putea să îţi faci medalioane, broşe, accesorii pentru curea, etc. din cerceii fără pereche! Am şi eu cîteva exemplare aşa! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. O idee buna, dar pentru cei cu timp si imaginatie. si sincer nu sunt eu cel mai iscusit mester in asa ceva. Oricum super idee!

    RăspundețiȘtergere