22 mai 2012

Shtttt! E secret

Nu stiu cum se face, dar de la un timp sunt foarte secretoasa. Nu ma mai exteriorizez cum o faceam inainte si nu ma mai agit ca altadata. Mai bine tac si zambesc frumos, decat sa mai vorbesc despre viata mea. Secretele spuse nu mai sunt secrete, ci cancan.
Nu am invatat asta peste noapte si in timp. Sincer, mi-a luat ceva sa-mi dau seama ca secretele trebuie sa ramana doar pentru tine si sufletul tau. Nu trebuie impartasite cu nimeni altcineva - de afara lucrurile se vad altfel.
Mi-am dat seama ca oamenii sunt invidiosi, rai si ipocriti. Nimeni nu e ceea ce pare si toti au doua fete, dar niciuna nu e frumoasa. E chiar trist sa vezi cum oamenii dragi tie se schimba la 360 de grade.
Realitatea e dureroasa, dar zambesc frumos si merg inainte.

Just me!

3 comentarii: