27 iunie 2012

Guess where? Yap! Budapesta

In urma cu ceva vreme primesc la lucru, prin curierat, un trandafir si cu plic. Hai la Budapesta! Cand? Imediat ce termini jobul!
M-am facut bagajul si am plecat. Am facut o mica oprire in Timisoara. Unde am vizitat mall-ul si ce se mai putea vizita la o ora tarzie in noapte. 
Vroiam sa mergem si in centrul Timisoarei, dar nu ne-am mai aventurat din cauza marii adunarii a celor de la Radio Zu. Am ramas cu promisiunea ca o sa ne reintoarcem sa o vizitam duminica, dar din nou am fost prea obositi. Asa ca, cu alta ocazie.

A doua zi eram in Budapesta.



Budapesta, e un oras frumos, cu oameni placuti si cu foarte multi turisti. Mi-a placut sa ma plimb pe strazi cu nasul prin vitrine si sa ma minunez la fiecare lucru pe care il vedeam.
Mi-a placut totul: istoria, strazile, magazinele cu impresionantele vitrine, mancarea, oameninii si bineinteles tu.
Am insistat sa mergem si intr-un mall de al lor. Normal, nu eram eu daca nu! Nimic iesit din comun, doar poate simplul fapt ca la ei e mai ieftin un pic. M-am rasfatat cu o pereche de pantaloni Mango si o curea.
M-am simtit atat de rasfata si cu zambetul pe buze tot timpul. Sincer, nu mi-am facut griji de nimic. Totul era planificat din Sibiu (si clar nu de mine). Fiecare ora, moment petrecut in Budapesta era calculat atat de frumos. Cat de frumos sa nu ai nicio grija! Sa fie altcineva responsabil de timpul petrecut acolo, iar tu sa fi doar acolo.

Motivul vizitei in Budapesta va urma ...

JUst me!

7 comentarii:

  1. Vai ce frumoasa se vede Budapeste in pozele tale, nu o stiam asa ;)).
    Dar cine e persoana care iti face astfel de surprize minunate? Parca ai povestit un scurt film. Cat de frumos ti-a propus, e roman? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca Budapesta e frumoasa daca vrei sa o vezi tu asa, iar eu am vazut-o foarte frumoasa. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar tot nu mi-ai zis cine e el? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah , m-ai facut sa-mi fie dor de momentele cand spunea " HAI " . Foarte frumoasa plimbarea , banuiesc ca ti-a prins bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Federova: Curioasa mica ce esti tu! Nu zic nimic!:D

    @MoGIo: Da, mi-a prins chiar foarte bine si inca nu v-am spus motivul!Mohaaa!
    Va tin in suspans inca un pic:P

    RăspundețiȘtergere
  6. Super, Alexandra! Mă bucur pentru tine! :) Hmmm... ce coincidență cu Budapesta, nu sînt două ore de cînd îmi cerea o amică relații despre oraș, că pleacă duminică!

    RăspundețiȘtergere
  7. Poti sa-i spui ca poate schimba si lei - forinti, iar cursul e chiar foarte bun!:)
    E mai ok asa decat sa schimbe lei-eur, apoi eur-forinti!

    RăspundețiȘtergere