23 iunie 2012

Trimite un e-mail in viitor

Din categoria stiati ca ...
Exista un serviciu de e-mail care trimite efectiv un mail in viitor. Poti scrie mailul acum iar un tu, dar cel din viitor il va primii.
Primirea unui e-mail de la tine din trecut cu siguranta iti va pune un zambet pe buze, indiferent de cum te simti sau ce s-a intamplat intre timp.
Va invit sa va trimiteti si voi un e-mail in viitor. Alege un an, doi sau de ce nu 5 ani!
Eu mi-am trimis mie, un e-mail pe care il voi primi peste 4 ani, in ziua cand voi implini frumoasa varsta de 30 de ani. Mi-am scris ganduri de cum sunt in prezent, dar nu m-am putut abtine sa nu ma intreb cum sunt in viitor.
In acelasi timp, am scris mai multe lucruri haioase de care sper ca o sa rad. Promit ca o sa pubilic micul e-mail peste 4 ani! Sunt curioasa ce reactie voi avea cand voi primi acel mesaj!

!Sa vedem acum - cat de repede va trece timpul!
"Sa descoperi cuvinte frumoase din trecut...E ceva romantic, misterios si ascuns in ele. Vrei sa treci aceste sentimente aparte celor dragi? Acum este posibil. Nu trebuie sa te mai temi ca hartia se va deteriora, ca cerneala se va sterge, sau ca scrisoarea se va pierde.

Fa o declaratie de dragoste, impartaseste-ti sentimentele, spune o poveste pe care o pastrezi in secret. Poate ca tu vei fi un schelet atunci cand mesajul va ajunge la urmasii tai. Se poate ca tu sa nu mai traiesti dar mesajul va fi expediat. Vei fi precum o voce din trecut"
Toate acestea, plus asigurarile ca informatiile si adresele de mail sunt strict confidentiale.
Asa ca, da click  http://www.futureme.org/ si compune propria scrisoare pentru tine in viitor.

Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu