25 octombrie 2012

Raspunsul schimbarii

Nu-mi plac schimbarile si nu am descoperit asta acum, cand mi-am schimbat tema blogului, stiam asta. Asa cum, stiam ca daca dau click pe schimbarea temei, o sa regret in momentul numarul doi. Asa o fost!
De ce vreau schimbari cand stiu ca nu sunt adepta lor?
Vine si partea aia, ca oamenii evolueaza si asta ii fac sa si doreasca schimbarea ...
Sunt o persoana nu conservatoare, foarte conservatoare, atunci cand-mi place un lucru nu-l schimb pentru nimic in lume, iar atunci cand o fac de cele mai multe ori regret.

Asa, se intampla si cu lucrurile pe care le plac in timp, sa nu le schimb. Imi cumpar haine de obicei de la aceleasi firme, mananc numai in locurile in care stiu ca mancarea e tare buna si rar, dar foarte rar schimb localul, cand ies in oras frecventez numai aceleasi locuri. Ati prins ideea!
Poate asa e si cu oamenii din viata mea ii pastrez cat pot pe aceasi oameni langa mine, nu-i schimb, doar uneori pleaca ei, cei care raman sunt aia tare dragi mie.

Blog-ul: e o parte din mine si nu stiu de ce am vrut eu sa-i schimb fata. Nebunia momentului, eforia zilei, sa zicem ca a fost doar o descarcare nervoasa de moment. 
Am stat doua zile sa-l fac cum era inainte, doua zileeeee!
Acum desi e la fel, sunt bine! 
Zambesc!
Gata, fara schinbari majore in viata mea. Vechiile obiceiuri, desi nu sunt cele mai bune, macar imi aduc zambetul pe buze.

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu