04 octombrie 2012

Sweet like!

Krm3n e graviduta (daca nu stiati click aici). E la fel de frumoasa si slaba cum era si inainte numai ca are burtica.
Vine la job. Tristete mare. S-a ingrasat 7 kg. Toata ziua m-a bombanit ca s-a ingrasat 7 kg, ca simte ea ca face o vergetura pe burtica si era atat de stresata pe tema asta, incat o repeta din ora in ora faza cu vergetura.
Zambesc, privesc burtica sa-mi repet: merita minunea!
Pe la sfarsitul programului, o clienta aproape-mi sopteste:
- Scuzati-ma, colega dv. e gravida?
- Aaaa nu! E doar grasa! Azi mi-a zis ca s-a ingrasat in 25 de saptamani 7 kg! Mult mult va zic eu ...
Clienta statea uimita in fata mea. Carmen radea.
Se ridica de pe scaun si ii arata burtica la clienta.
- Offf imi stici placerea!

3 comentarii:

  1. Uuueeeiii, am intrat să o văd! E o super drăguță, burtica e miiică! Succes cu vergeturile, aș vrea să îi pot garanta că nu va avea!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    HEEEEY Orin!!! Multumesc tare mult, vergeturile alea ma streseaza pe mine cel mai mai mult:))) azi radea medicul de familie de mine cand am fost la control..si i-am spus ca m-am ingrasat 7 kg:)))
    am observat si eu ca ...arat burtica la toata lumea:))) mandra tare sunt de ea, ce mai?
    pup:****

    RăspundețiȘtergere
  3. E un mic stres cu vergeturile sufletului, dar eu ii repet "Meritaaaaaaaa!" :)
    Draga de ea!

    RăspundețiȘtergere