12 noiembrie 2012

Fashion ... and me: Adrian Oianu

Nu sunt Io marea fashionista, dar azi am decis sa scriu despre Adrian Oianu si asta doar pentru ca m-a impresionat stilul lui.
Am ajuns intamplator pe pagina lui de Fb, unde am admirat minute bune pozele cu creatiile sale si m-am minunat de frumusetea lor. Imi place rau de tot stilul sau lejer, natural, un pic extravanghist, dar foarte atent la detalii. Cireasa, imprimeurile traditional romanesti pe care le foloseste.
Personal, imi plac mult imprimeurile traditionale romanisti. Le ador!
Imi place mult stilul acesta si foarte mult imi doresc o ie traditional romaneasca, autentica si !da din aia scumpa rau. Asa ca, trebuie sa inceapa operatiunea achizitionarea iei!
Pana atunci cateva din creatiile dl., mai multe detalii si aici
Sper sa va placa stilul, naturatetea si fi-ti atenti la detalii.
Enjoy!


 





Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu