25 februarie 2013

Nu, nu schimba oamenii!


Zilele acestea mi-am dat seama ca orice am zice si orice am face nu putem schimba ceea ce e atat de evident. Acum cativa ani cineva mi-a strigat ca oamenii nu se schimba oricat de mult vrem noi sa credem asta. Atunci m-am incapatanat si am vrut sa-i demonstrez ca eu sunt o exceptie de la regula si eu pot sa ma schimb. Pot sa devin "ceva mai bun" si dupa ani am reusit sa ma schimb. Am reusit sa ma schimb, dar nu am luat in calcul un mic detaliu ... schimbarea e a mea si nu a lor.
Azi, dupa atata timp mi-am dat seama ca unii oamnenii nu se schimba. Oricat de mult am incerca noi, ei raman la aceeasi idei si conceptii. Trist!
De exemplu, hotul tot hot ramane si e greu sa crezi ca nu o sa mai fure. Si de aici ati prins ideea...

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu