16 februarie 2013

Perfect ... doar prin ochii mei!



Stiu, nu exista perfectiune in nimic, dar eu nu sunt genul de persoana care sa ii se spuna "Nici vidul nu e perfect!" 
Eu sunt singura persoana care crede intr-un vid perfect si nimeni, absolut nimeni nu o sa-mi distruga asta.



Eu si perfectiunea
Cred ca totul e perfect, desi toti din jurul meu se incapataneaza sa-mi arate in fiecare zi ca nu e asa. Ok! Sunt constienta ca nimic nu e perfect. Pana si Dumnezeu a facut cateva greseli, dar important e felul cum percep eu lucrurile.
Cred ca orice lucru care are o mica imperfectiune poate sa devina perfect doar prin ochii nostrii. E ca atunci cand cineva sparge o vaza si o lipesti la loc, nu mai e la fel, dar ea arata din nou ca o vaza - e perfecta doar prin ochii nostrii, e ceea ce e doar pentru ca noi vrem sa o vedem asa.
Uneori e o gresala sa arati lumii ca tu vezi in orice o chestie minunata. E ca atunci cand cineva iti greseste de n ori si tu il ierti de tot atatea ori pana fara sa vezi cu adevarat greselile. Atunci acel cineva isi da seama ca tu ierti aproape orice si e liber sa-ti greseasa, sa-ti greseasca ...
In orice imperfectiune poate fi o perfectiune frumoasa daca noi vrem sa vedem asta. E frumos sa gandesti pozitiv, sa vezi rozul dintr-o camera intunecata, dar asta poate uneori sa devina si cel mai urat cosmar al tau. Oamenii din jurul tau transforma mica calitate intr-un aliat si de acolo e istorie...
... Da! Pentru mine totul e perfect! My sweet happiness! (:

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu