06 iunie 2013

Rutina de plictis

Stau cateodata si ma gandesc ca totul e prea monoton in jurul meu. Parca prea se intampla aceleasi lucruri, vad aceasi oameni in fiecare zi, aceasi rutina enervanta si nimic nou la orizont. De la un timp in coace am impresea ca lucurile se intampla exact la fel in ficare zi, saptamana, luna, an. Orasul e la fel, cu aceleasi strazi, cu aceasi oameni frumosi ... sau nu.
Rutina ma duce sa gandesc si sa cred ca orice lucru pe care in trecut il consideream frumos, acum cred ca devine plictisitor.
Am nevoie de ceva nou care sa ma scoata din obisnuit, din rutina, din starea asta de plictis.

Idei?

Just me!

5 comentarii:

  1. Asa a inceput si la mine:). Poate te muti :))

    RăspundețiȘtergere
  2. aham... de aici incepe obsesia aia a femeilor cu schimbatul mobilei prin casa

    RăspundețiȘtergere
  3. Ok! Intai ma mut, apoi schimb mobila sau imi cumpar una! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Din ce imi dau seama din post, locuiesti intr-un oras mai micut.

    In cazul asta, ideea suprema: change the city.

    Acum 2 ani jumate eram in aceeasi situatie. Nu intentionam, dar datorita contextului a fost necesar sa fiu mai mult timp in Bucuresti. Plecand acolo cu prejudecatile ardelenesti de rigoare: ca o sa ma astepte aer naspa, oameni naspa, caini vagabonzi naspa, strazi naspa si pretty much totul: naspa - Am zis wtf: e momentul sa schimb ceva, chiar daca in mai prost, dar e momentul sa schimb! Orasul.

    Vreau sa zic ca am descoperit in Bucuresti un super oras, oameni foarte de treaba, si caini vagabonzi.. caini chiar ok(acum ii cunosc pe toti din cartier). Iar aerul.. tot ce pot sa zic e ca sa nu mergi niciodata intr-un oras mare pentru aer curat..

    Ideea e ca mi-a disparut complet senzatia de rutina/monotonie. (Poate si de la lipsa de oxigen din atmosfera, dar mi-a disparut!)

    Pont: Si inainte sa plec, in orasul meu mai micut in care eram - aveam o gramada de obiceiuri. La modul ca plecam dimineata pe camp sa trag cu arcul sau alte iesiri. Dar asta nu era ok: faptul ca totul era planuit special sa sparg rutina. Ori adevaratele lucruri care chiar sparg rutina sunt cele spontane. Iar astea apar odata cu un oras foarte mare.

    Asta e parerea mea, sper sa fi gasit deja solutia. Tocmai observ ca am raspuns unui post din iunie :D Peace! :)

    RăspundețiȘtergere