16 februarie 2014

Congratulation: #Tomorrowland

Sunt o persoana norocoasa si am descoperit recent asta, dar mai stiu ca am noroc acolo unde nu-mi doresc si asta ma supara rau. Uneori norocul ti-l mai faci si singura, dar tot nu e pofta ce o doresc. Fie nu asta e ideea din postarea asta ...

In urma cu cateva zile un amic ne povesteste cum se pun biletele in vanzare de la #Tomorrowland. Iti faci cont pe site-ul lor si in data de 15 februarie la ora 17 (18 la noi) astepti sa vezi daca servarul lor te alege sa fi unul din putinii norocosi. El asteapta de 4 ani sa prinda un bilet si nimic. Asa ca anul asta schimba strategia ii roaga pe prietenii lui sa-si faca cont ca poate poate e unul dintre ei mai norocos.
Aflandu-ma cu treaba intr-o zi cand facea un cont ii spun: "Fa-mi si mie pe adresa mea, dar te avertizez  ca o sa mergi anul asta la Tomorrowland."
Zambeste.
Ieri (15 feb) vreo zece persoane stateau pe link-ul sufletului, inclusiv eu. Dupa 49 de minute nimic. In al 50-lea, apare frumos "congratulation". Credea ca mint, dar am reusit sa cumpar patru bilete (nr. maxim pe care le poti cumpara) la: WEEKEND 1: Madnes.

Partea buna: 
Am 4 bilete la #Tomorrowland. Happy Ale!
Ideea ca sunt o persoana norocoasa s-a demonstrat din nou si nu-mi vine sa cred!

Partea proasta:
Am 4 bilete la #Tomorrowland, dar niciunul nu e al meu.
Realizez iar ca am noroc acolo unde nu am nevoie de el.

In final:
Patru barbati trebuie sa ma faca happy ca sa le dau bratarile mult ravnite.
Wow cum suna asta!
Oare stiu ca-mi plac pantofii, gentintiile si florile ... aaa si parfumurile dulci. (:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu