26 februarie 2014

Fashion: Tulle Skirt

Anul asta m-am indragostit de fustitele cu mult tul. Le gasesc tare dragalase si chiar foarte feminine in comparatie cu alte fuste croite in genul asta.
Intotdeuna mi-au placut fustele care iti scot doar talia in evidenta si restul corpului il lasa in necunoscut. 
Genul asta de fusta il gasim la femeile care doresc sa fie mereu tinere si copilaroase.
Femei feminine de nota 10.
Femei care stiu sa se joce cu moda si un pic nonconformiste. 


Imi amintesc ca in copilarie mama imi confectiona o astfel de fustita, dar din "resturi" de dantela de pe la ea de la servici si eram tare invidiata de fetele de varsta mea. Azi m-am uitat in dulapul mamei si am gasit fustita minune. E exact cum am lasat-o sa zaca acolo in dulap la mana. Azi imi e mica rau si stramta vai de mine. M-am uitat lung la ea si am zambit: "O pastrez ... " 

Acum imi doresc ca mama sa-si faca timp sa-mi faca iar una ... mai pentru mine de azi. E altceva cand mama iti face "orice" si o porti cu drag, desi nu tot timpul ii iese asa cum ti-ai dori. 


Bineinteles ca am cautat pe youtube "How to make a tulle skirt" si am gasit filmuletul asta simpatic:
Enjoy!


!!Reinventeaza-te in fiecare zi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu