06 decembrie 2014

For the love of dresses

Imi place sa cred ca o poza frumoasa creaza o mie si una de sentimente, iar uneori cred ca o poza prinde esenta unei clipe, frumusetea unui zambet si eleganta unei femei.

Nu sunt fotomodel, dar mi s-a spus ca am infatisarea unei femei clasice si asta e de bine (cred). Nu stiu cum trebuie sa stai intr-o poza din aia de fotomodeala si cred ca formele corpului meu nu se incadreaza prea bine. Cu toate astea am realizat o sedinta foto tare frumoasa. 

Poate observati ca nu ma pot abtine sa nu rad, ca nu pot sa stau locului pentru o poza reusita, iar parul ... parul nu ma asculta nici prins.
Cozy me!

In urma cu cateva luni am facut cateva poze pentru o prietena draga Monica Postolache
Rochitele sunt unicate si creatie proprie.
Mona sa stii ca faci rochite tare frumoase si imi plac tare mult.

Fotograf  Camil Ghircoias













Ce parere aveti?
!A.

Un comentariu: