18 aprilie 2012

Alergie dulce alergie

Am alergie la fas. Am zis! 
Bine, la odorizantul de camera, dar suna atat de super dragut fas. Chestia aia alba, care sta pe o etajera uitata de lume si scoate din cand in cand un miros ciudat, dar placut. Intotdeauna face fas cand esti prin preajma si ca sa te scoata din minti si din toate alea, imprastie miros numai atunci cand esti prin preajma. Asa ca-ti sare prin ochi, haine, par - nepretuit!
Acum cateva zile, mama cumpara un odorizant cu miros de iasomnie impreunat cu aerul muntilor si cascada magica. Habar nu am, va ziceam ce am vazut pe cutie. 
Prima zi - lacrimare intensa si mancarime ciudata de nas.
A doua zi - lacrimile si mancarimea persista.
Consiliu de familie. De la ce am facut eu alergie in casa? Asta in condintiile in care sunt alergica un pic mai mult decat vreu la polen si tot ce inseamna primavara. Sa ma vedeti cum plang in drum spre lucru sau cand sunt inconjurata de copaci proaspat infloriti. Lacrimile curg siroi, mi se infunda nasul instant si dupa incepe prapadul. Urasc cand ma intalnesc cu cineva cunoscut pe strada si ma vede asa. Oare ce crede?
Revin la super fas-ul de pe noptiera. Decizie luata de mama "Aruncam fas-ul!" si alergia trece. Aleluia! 
Funny me!
Kisss

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu