16 aprilie 2012

Pic of the week - Curcubeu de primavara

Se spune ca daca vezi un curcubeu ai noroc, iar daca vezi un curcubeu dublu norocul este dublu. Logic!
Astazi, dupa ploaia plina de stropi mari a rasarit soarele, iar el a adus un curcubeu atat de frumos. Primul pe anul asta sau primul pe care-l vad eu. Mi-am pus repede o dorinta irealizabila, dar plina de speranta.
Iubesc senzatia aia de miros curat, de iarba uda, de copaci infloriti si pamant proaspat udat de ploaie. Imi place senzatia aceea de siguranta a norilor care se oglindesc in fereastra mea proaspat murdara de stropii ploii reci.
Imi place primavara cu ploi reci si miros curat. 
Later edit: O alta parere despre curcubeul de azi- by Krm3n
Sarbatori pline de liniste si ganduri calde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu