24 martie 2014

Daddy's car!

Sambata seara ma opreste politia la un control de rutina. Relaxata si fara nicio grija am asteptat cuminte sa-mi aduca actele, dar se pare ca aveam o mica "problema"... mi-a expirat ITP-ul. Pardon la Loganelul lu' taticu i-a exprit de prin septembrie anul trecut. Nasol! Noi credeam ca expira anul asta in septembrie.
Amenda - numai o mie de lei. Asta am retinut, nu mai stiu de ce o zis ca poate scap cu 750 de lei.
Mno asta nu e bine. Asa ca am inceptut sa fac pe blondina.
- Ma schizati dar nu stiu ce inseamna Itp? E e de rau ?
Zambeste: Revizia periodica a masinii v-a expirat din septembrie 2013 ..
- Serioooos? Unde scrie?!
Dupa mai multe schimburi de replici, mai mult sau mai putin amuzante, ma gandesc sa-i spun:
- Masina e din 2005 si are doar 39 000 km ... chiar credeti ca nu e buna?
Zambeste: Masina asta o folositi sau va plimbati doar in jurul blocului?
- Chiar o folosim, iar azi m-am gandit sa ies si eu in oras, dar se pare ca o sa fie o iesire scumpa rau.
- Plateste tata!
- Nu plateste tata si plateste Alexandra. Pe principiul: cine e la volan e bun de plata.

Normal. Fara amenda!(:

Recunosc am apelat la faptul ca STIU si POT sa fiu femeie.
Aruncati cu pietre, dar daca poti sa faci asta de ce sa nu o faci ...

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu