03 martie 2014

Fashion:Rochiile mele preferate de la ‪#‎Oscars‬

Nu sunt adepta rochilor lungi si daca stau bine si ma gandesc nu cred ca am nicio rochie lunga in garderoba mea, iar asta ma supara un pic. 
Cu toate acestea imi plac la nebunie rochiile lungi. Le ador prin eleganta lor si prin faptul ca stiu sa evidentieze o eleganta aparte atunci cand ele sunt croite exact pe formele noastre.

Cea mai asteptata gala a anului a fost aseara si bineinteles toti ochii au fost pe rochiile de pe red carpet si bineinteles si Io!

Asta e Top5 al meu pentru #Oscars 2014:
Jennifer Lawrence - Dior
Amy Adams - Gucci
Cate Blanchet - Armani Prive
Charlize Theron- Dior
Sandra Bullock - McQueen
Dupa cum se vede imi plac rochiile fara bretele si intr-o culoare. 
Ador rochiile discrete, dar care stiu sa puna femeia in valoare si vorba mamei ... Rochia e doar un accesoriu femeia ii da eleganta!

!O rochie se poarta cu stil ...
Reinventeaza-te in fiecare zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu