20 martie 2014

Sunt mandra si-mi place!

In mine zace o feminista convinsa.
Sunt mandra de faptul ca sunt femeie si iubesc fiecare parte a corpului meu (chiar si defectele). 
Eleganta face parte din viata mea. E o parte din mine si ma caracterizeaza total. Recunosc am un defect sunt o persoana foarte mandra. Uneori prea mandra.
Defect?!
Eu cred ca e o calitate. (:

Uneori nu vad pragul de jos de mandra ce sunt, dar cu siguranta il vad pe cel de sus. Asta o demonstreaza cucuiele din varful fruntii (credeti-ma am o colectie).
Mama e cea care imi mai taie din elan si-mi aminteste: "Mami e pacat.!"
Zic: Daca ar fi asta singurul meu pacat as fi cea mai fericita ... nu e.

Caut in dex:
MÂNDRÍE, mândrii, s. f. 1. Sentiment de mulțumire, de satisfacție, de plăcere, de bucurie; ceea ce produce mulțumire, satisfacție, plăcere, bucurie; sentiment de demnitate, de încredere în calitățile proprii. ♦ Ceea ce constituie prilej de laudă, de fală, de mulțumire. 2. Sentiment de încredere exagerată în calitățile proprii; orgoliu, trufie, îngâmfare. 
Suna chiar bine ...

Important atunci cand iesi pe usa sa te placi muuult, dar mult. Daca atunci cand te privesti in oglinda iti place ce vezi si daca zambetul ala timd de pe fata spune "sunt ok pot sa ies" ... atunci iesi, daca eziti, fa eforuri sa fie bine. 
Sunt genul ala de femeie care se macheaza chiar daca petrece toata ziua in casa cu iubitul. Stiu, aici sunt destui care ar spune naturaletea unde e si bla bla ... Mandria mea spune: sunt frumoasa si nemachiata, cum spuneti voi - naturala, dar important e cum ma simt eu ... bine acum sa nu credeti ca ma machez ca si cum as iesi in oras. e un machiaj discret .. placut.

Ma aranjez zilnic si zilnic am grija de mine. Poate singura problema a mea e parul. Niciodata, dar niciodata nu ma asculta si oricat de mult l-as aranja tot in toate directile sta. trist! Recunosc ca nu-i acord o atentie foarte amanuntita acestui fapt sunt mai "comoda" cu parul meu. Asa ca-mi place sa ma alint si zic: parul meu e rebel. Io mi-s mandra! (:

Simplitatea vorbeste mai bine decat orice eleganta suprema, despre rafinament si bun gust, despre a fi sofisticat, dar in acelasi timp sa cunosti adevarata valoare a ta.

Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu