26 martie 2014

Poezie: Uite, ingerul meu

I-am facut bagajul si l-am trimis
va ajunge dupa 12 noaptea
sa nu faci ordine, e obisnuit cu dezastrele mele
ai grija sa lasi usa deschisa altfel va striga
si va trezi toti vecinii 

nu e posesiv dar va dormi cu tine in pat 

seamana cu mine foarte mult
bea ness, citeste kafka, face statistici

va incerca sa-ti sparga parola
si va pacali minutarul
nu are nevoie de spatiu prea mult
ventriculul drept e suficient

cand vei stinge becul
in tine va lumina ceva

este eficient în calmarea durerilor
cand te strang prea tare in brate

catalizeaza aciditatea cuvintelor matinale
impiedica surplusul de CO2
cand ma supar pe tine

regleaza functia iubirii 
stabilizeaza tensiunea cand nu-ti raspund la telefon
combate efectele secundare oricarui conflict

favorizeaza circulatia sanguina
atunci când esti indragostit
si sangele-ti tace

Cum ?

Chiar de vrei sau de nu vrei
Tot de gandul meu te iei,
Si de mine ma lovesc
Cand de tine ma-ncalzesc.
Esti de azi, pana mai ieri
Si de poti ca sa mai speri,
Cum de stii ce-i de crezut
Cand de umbra-ti n’ai vazut. 

Carmen-Manuela Macelaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu