14 mai 2009

3 cuvinte


Cand esti mic parca lucrurile stau altfel decat atunci cand esti adult.Atunci cand te punea mama ta sa-ti ceri iertare in fata altui copil ca l-ai lovit.Si ii ziceai " imi pare rau", dar nici tu nu credeai cu adevarat, stiai ca acel copil o meritat din plin.
Timpul schimba lucrurile si tot el incearca sa le repare...cateodata reuseste...cateodata nu.
Ca adulti cele trei cuvinte "imi pare rau" capata un alt sens.
Uneori incearca sa repare o gresala si atunci cand ea pare ireversibila,uneori incearca sa schimbe lucrurile din rau in mai bine.
Desigur "imi pare rau" nu te scuteste intotdeauna.Poate pentru ca-l folosim in asa de multe feluri...Ca o arma, ca o scuza...depinde cum e perceput de cealalta persoana...Depinde si de cate ori l-am folosit...
Dar cand ne pare rau cu adevarat,cand il folosim cand trebuie, cand chiar credem asta...Cand actiunile noastre spun ceea ce cuvintele nu o pot face...
Cand il spunem cand trebuie, "imi pare rau"...Este perfect.
Cand ne iese..."imi pare rau" inseamna resemnare.

!Nu fi naiv si sa crezi ca merge la infinit "scuza" asta...si sa fi iertat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu