06 mai 2009

Cine esti?


Astazi mi-am amintit o faza dintr-un film.O tanara absolventa de la o facultate de renume din America, a fost la un interviu si prima intrebare a fost: CINE ESTI?
Atunci tanara s-a panicat si a fugit de la interviu nestiind ce sa raspunda.
Asa ca ma intreb si eu acum: Cine sunt?

Am hotarat sa vorbesc despre mine...
Sunt o femeie cu un suflet naiv de copil...cred in ziua de maine si cred in raza de soare care va rasare pe strada mea.
Sunt ambitioasa si mut muntii din loc...ambitia m-a ajutat sa ajung aici si tot ea mi-a distrus multe vise.
Sunt o visatoare...visez cu ochii deeschisi viata...de cele mai multe ori visele sunt spulberate...dar mai am taria sa creez altele si altele...si altele...
Mi-am creat proprile vise,dar ma mulez dupa visele altora...
Recunosc!Sunt pesimista...intamplarile si lucrurile care s-au intamplat in jurul meu nu mi-ai dat suficienta tarie sa cred in mai bine...
Sunt un suflet care incearca sa-si faca loc printre rautatea din jur...
Inima mea reuseste sa mai zambeasca...desi caderile de pe sarma au durut foarte tare.
Zambesc mult chiar si cand trista...
Desi sunt desteapta ... am tendinta sa las pe alti sa gandeasca pentru mine...i-au decizi dupa decizile la altii...trist dar adevarat...
Imi place cularea roz, desi ador si movul si fiecare lucru colorat pe care-l vad...
Nu-mi plac surprizele, dar recunosc ca sunt impresionata atunci cand cineva mi le ofera...
Iubesc florile albe ... ador catelusi mici, cei mari ma sperie...
( mai revin..ma duc la nani )

Nu stiu daca lucrurile pe care le-am zis raspund la intrebare, dar stiu ca sunt asa cum sunt...
Cine sunt? Sunt doare eu!

PS: Tu cine esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu