17 decembrie 2010

Darul meu pentru Craciunul lor - Invitatie speciala!

Darul meu pentru Craciunul lor a ajuns la final, iata motivul pentru care am deosebita placere sa va invit astazi 17 decembrie, alaturi de noi, in Hypermarketul Carrefour la orele 18:00, pentru a ne bucura impreuna de surpriza intalnirii cu Mos Craciun intr-un scurt dar frumos program artistic.
Am incercat si am reusit sa facem copiilor de la ARAPAMESU, care cred in Mos Craciun, o surpriza. 

Acest eveniment nu ar fi avut loc fara sprijinul si bunavointa conducerii Carrefour Sibiu si bineinteles implicarea sponsorilor si partenerilor media, carora le multumim:
- Boromir - Moara Cibin, BRD - Groupe Societe Generale, Industrial Software - Industrial Software, Printcenter si Smartgifts, Ambient, Editura Agnos, Muzeul Civilizatiei Populare Astra, Zdrovit, Lucas Super Sandwich, Ion Art Glass.
- Antena 1 Sibiu, Eveniment TV, Sibiu100%, Turnul Sfatului, Sibiul.ro, CityNews Sibiu, KissFM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu