11 decembrie 2010

I love my job

Om mare e acela care a spus "Mare e gradina ta, Doamne!", dar mai mare il consider pe Alexandru Lapusneanu cand a spus el  "Prosti, dar multi!". Daca sunt rea, imi cer scuze, dar cred ca sunt doar realista cand spun asta.
Lucrul cu oamenii nu e usor deloc, dar deseori ma intalnesc cu situatii atat de amuzante.
Zilele aceste se prezinta la ghiseu o tanara studenta:
Studenta: Am o problema: pinul meu nu se razuieste!
Eu: Ce nu se razuieste?! (mirata si in speranta ca nu am auzit bine)
S: Pinul pe care mi l-ati dat, nu se razuieste, am tot incercat si nimic! (ridicand tonul)
Eu: Imi aratati va rog pinul! (cu greu abtinandu-ma sa nu rad, zambind doar)
Saraca fata cu parul balan, cauta in geanta pinul si-l pune pe ghiseu. Plicul pe care-l primise de la mine nu era desfacut si intr-adevar banda neagra era razuita la maxim de "eminenta" fata. Nimic nu a stat in calea fetei in incercarea de a afla pinul, nici macar faptul ca langa scrie mare cu rosu "Atentie! Cititi instructiunile din interiorul plicului!".
Ma uita la ea. Ma uit la pin. Cu greu ma abtin sa nu rad (sincer, eforturi foarte mari!) ii spun:
Eu: Pinul nu se razuieste. Plicul pe care l-ati primit se desface pe margini si in interior gaseati un cod din 4 numere.
S: Nu scrie nicaieri!!(revoltata)
Eu: Ba da! Aici! (ii arat instructiunile de folosire scrise cu rosu)
Deschid plicul si cum era de asteptat din cauza ca s-a razuit prea mult si prea tare pinul nu se mai vedea.
Eu: Imi pare rau, dar pinul este distrus. Va trebui sa va faceti un alt pin, dar (fac o pauza gandindu-ma doar la ce spunea Lapusneanu) se plateste! Un nou pin costa 10 lei si vine in 5 zile!
Vai de capul ei cand va trebui sa foloseasca bancomatul. Oare ce va mai descoperii?! 
La a 2 studenta deja aveam experienta si eram imuna la asa ceva. Da! A mai venit una cu aceasi problema! E grav!! Eu va zic!
Ce as mai avea de adaugat ... sunt printre noi!

Just me,

Un comentariu:

  1. Deci nu cred... deci... chiar nu imi vine sa cred =)))))) ... daca stau bine sa ma gandesc ... e mai mult de plans decat de ras...

    RăspundețiȘtergere