20 februarie 2011

Oh la la

Exista cateva lucruri care imi plac la nebunie. Bine ma topesc la propriu!
O slabiciune de a mea, recunosc, sunt barbatii care se imbraca in costum. Ok! Ma topesc dupa ei. Inalti, scunzi, grasi, slabi nu conteaza, slabiciunea e slabiciune. Imi plac imbracati in costum. Recunosc! Ii plac pana la un punct. Pana deschid gura si vorbesc cu mine. Faptul ca vorbesc schimba tot sirul ecuatiei. Omule, ai un costum pe tine care sincer te ajuta, de ce strici privelistea prin a deschide gura. Taci, lasa-ma sa te admir si vezi-ti de viata. The and!
Imi pierd echilibrul doar dupa cel care conteaza!
!My dear...Cum sa nu-l iei acasa si sa-l iubesti un pic (:
Nu as fii femeie daca nu as iubi pantofii. Asa ca a doua-a slabiciune a mea sunt pantofii cu platforma, cu toc inalt si daca mai sunt si rosi sub talpa ... sunt in extaz!! Ador, ma indragostesc pe loc si  privesc minute in sir vitrinele magazinelor de specialitate acesti pantofi. Ii probez, dar nu-i cumpar pe toti.
!Ar fii o nebunie placuta

Cel care conteaza cel mai mult e zapacitul meu, Polly. Asa ca a treia slabiciune a mea, e papagalul. E minunnea mea. Imi place sa-l rasfat cu apa plata si cu crenvusti si branza tofu atunci cand e cuminte. El in schimb ma rasfata prin a ma trezi in fiecare dimineata cu cate un pupic pe nas. Da! Stie sa dea "pup" si sa zboare peste tot prin casa. E rasfatatul familiei mele si al meu bineinteles.
!E minunea mea de zi cu zi


Just me,

2 comentarii:

  1. iar ai pus pantofii aia care nu-mi plac mie? sau sunt altii? =))))

    oricum is naspa si astia :))) -

    da imi place papagalul +

    RăspundețiȘtergere
  2. @daninho: Serios, ai o problema cu pantofii cu platforma!

    RăspundețiȘtergere