06 februarie 2011

Primul impuls

Conform alegerilor mele, sunt o femeie echilibrata, care stie ce vrea, chiar si atunci cand vine vorba de situatii neasteptate. Asa ca atunci cand X ma insulta, dezamageste sau ma "loveste" cu rautati. Primul impuls pe care il am e sa-l palmuiesc, chiar pentru o clipa imi si imaginsez asta cu cateva scheme din "The Karate Kid".
Dupa ce ma gandesc mai bine, renunt. Cine sunt? Care e adevarata mea fata: cea care riposteaza sau care se retrage? Gandindu-ma mai bine nu sunt o persoana care actioneaza primului impuls si primul impuls e tot timpul cel mai energic, cel in care ai distruge tot, in care ripostezi, lovesti si insulti, dar dupa ce trece, dupa ce apele se mai linistesc si in suflet, impulsul e mai moale. As vrea sa cred ca reactia mea se numeste "intelepciune", dar cred ca e doar o reactie normala a unui om care nu vrea sa lupte ca Don Quijote cu "Morile de vant".
Oamenii tot oameni raman. Buni sau rai, intr-o zi pot sa te distruga si printr-un singur gest, cuvant si poate cel mai trist lucru e ca fac asta fara sa le para rau. Niciodata cei care sunt cu adevarat prieteni sau care pretind ca te iubesc nu urmaresc sa te loveasca sau dezamageasca.

Just me,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu