17 august 2011

Azi 17 august

A mai trecut un an ...
Eh, asta e! Nu e bai, dar parca nu-mi mai vine sa zic ce varsta am implinit. Desi nu fac parte din categoria femeilor care stramba din nas atunci cand sunt intrebate se varsta au, dar nici nu vreau sa mai strig in gura mare cati ani am. Ok! Fac parte din categoria aia de femei care stramba din nas - nasoool!
O zi frumoasa alaturi de cei dragi mie si plina de surprize placute. Am inceput sa-mi sarbatoresc ziua de vineri seara si se pare ca numai marti seara s-a sfarsit. Multe telefoane si multe urari de bine pe FB.
Un wk-end minunat de care nu am voie sa vorbesc. O zi de plaja, o carte buna pe care nu mai reusesc parca sa o termin. Cadouri frumoase, flori si zambete multe! La toate astea se adauga si super trafic pe blog.
Multumesc!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu