07 august 2011

I love my job! - Teambuilding

Saptamana aceasta a inceput atat de prost, dar se pare ca s-a terminat cu bine.
Un sfarsit de wk-end alaturi de colegii de servici in Predeal o schimbat totul. Un teambulding plin de surprize si cu legari de prietenii, unde am invatat ca intr-o echipa fiecare e important daca se crede important. Daca ai incredere in tine totul e posibil. Plus altele, dar acum imi e atat de somn!
Exista trei mari cuvinte care intotdeauna reusesc numai impreuna: sa POT, sa VREAU, sa STIU! Si intotdeauna toate lucrurile incep de ACUM - nu de luni, maine!
Am cantat la o toba africana pana mi s-a invinetit mana, senzatia de libertate a sunetului meu - de nepretuit! Senzatia bate si durerea pe care o m acum la incheietura mainii.
Ne-am simtit copii, am ras, am pictat, am jucat scenete - am fost cei mai buni.
Pe langa micile jocuri si cantatul la toba, am regasit din nou ceea ce am pierdut - optimismul si gandirea pozitiva. Oamenii aia merita toti banii si tot efortul. Un mare multumesc si bravo au de la mine!
Am legat noi prietenii si am "rezolvat" mici trebusoare necesare pentru mine si nu numai, am ras, am spus bancuri. Da, eu stiu bancuri! Hehehe :D
Totul s-a incheiat cu o cina festiva si cu 2 kg in plus, mancarea era atat de buna!
*Poze: Vederea din camera


Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu