26 octombrie 2011

Destinatii

Cand iti dai seama ca te-ai urcat intr-un alt tren decat cel care trebuia?
Sunt situatii in viata cand la un moment dat aveti acea senzatie stranie ca v-ati urcat in trenul nepotrivit. Ca destinatia nu este ceea propusa si oamenii cu care calatoriti sunt niste straini, fara zambete si cu atituni diferite. In situatia asta iti pierzi zambetul de pe fata si nu te regasesti. Esti strain printre straini. Eu am sentimentul asta de fiecare data cand nu ma regasesc printre oamenii din jurul meu. Calatorim prin viata cu acelasi tren, dar la un monent dat, fara sa ne dam seama, fara sa zicem nimic, schimbam trenul pentru ca vrem o alta destinatie. Intra-devar cand nu mi-a mai placut o anumita destinatie am coborat din tren si am asteptat sa apara altul. Visatoare din fire si plina de viata, nu-mi dau niciodata seama care e destinatia corecta, asa ca ma sui in primul tren fara sa calculez riscurile. Nu aveti idee cat de aiurea e atunci cand realizezi ca iar ai gresit trenul. Ca sa merg in directia potrivita a trebuit sa fac si compromisuri de moment. Iar atunci cand am decis sa spun da in fata prea multor compromisuri inseamna ca m-am suit in alt tren, cu o destinatie nepotrivita, pe care am ajuns sa o regret mai devreme sau mai tarziu.
Chiar daca uneori gresim statia, e tare important sa ramanem pe peron pana la momentul potrivit!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu