09 octombrie 2011

Gymbo Dance II

Dupa aproape o luna de cand m-am apucat de aerobic aici, ma simt parca mult mai bine.
O sa va zic micile secrete pe care le-am invatat furat de la sala. Am invatat sa tin spatele drept, sa restir corect si bine, iar cel mai important lucru daca vrem sa slabim, fetelor, e sa mancam des si putin. Bineinteles sa nu uitam de miscare la Gymbo Dance si multa apa.
Sincer va zic, am slabit 2 kg si asta in conditiile in care eu sunt o mare pofticioasa. Prietenii mei pot sa confirme asta!
O sa dezvalui un mic secret personal, dupa aerobic ajung acasa cu o pofta de mancare si ma opresc direct in frigider unde manac slanina cu ceapa. Yami!

Asa cum am promis, am filmat si eu impreuna cu fetele o mica parte din ceea ce facem noi. Felicitari Ralucai pentru coregrafie si jos palaria fetelor! Chiar ne-am descurcat bine!
Filmuletul il puteti uramari aici! Inca nu pot sa-l incarc pe blog, e prea "proaspat"!

Jus me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu