21 octombrie 2011

I love my job! - atentii sfintite

In ultimul timp am primit: o icoana sfintita adusa din Italia, o metaniera, o cruce sfintita din Israel, un semn de carte cu inscriptii religioase si cireasa turta dulce ambalata intr-o cutie sfintita.
Mno, un pic ciudat, daca te gandesti ca toate acestea le-am primit in ultimele doua saptamani. Nu stiu ce sa zic, poate e un semn de sus ca nu am mai mers pe la biserica, ca nu mi-am mai facut prezenta nici macar cu o rugaciune seara inainte de culcare. Uff! Stiu, trebuie sa iau atitudine!
Ma inchin doar atunci cand zbiara mama dupa mine pe casa scararilor "Inchina-te! Alexandra, doar pleci de acasa!"  Si ma inchin, ca na, ecoul de pe scara are si o rezonanta puternica de te sperie daca nu faci asta.
Divinitatea se joaca cu mine si imi trasmite un mesaj sau sunt eu un pic paranoica. Amandoua cred!
Tind sa cred, ca oamenii fac asemenea cadouri/ atentii pentru ca tin la mine si s-au gandit la mine atunci cand au fost plecati din tara sau in diverse locuri sfintite. Marturisesc, sunt oameni simpli care nu-i cunosc decat profesional. Ii vad doar o data pe luna, cand vin sa-si plateasca rata. Interactionez cu ei foarte putin, dar parca fac parte din viata lor, doar le i-au banii lunar!:P
Imi sunt dragi toti si le zambesc la toti cu drag, banuiesc ca din cauza asta stau la coada si 10 min. sa depuna rata in agentia mea. Ehhe! (Colega mea zambeste la fel de frumos!)

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu