06 noiembrie 2011

Cel mai nou blogger Sibian

Vreau sa va fac cunostinta cu cel mai nou blogger Sibian. Poate pentru cei mai multi dintre voi e o surpriza placuta sa vedeti despre cine este vorba, iar pentru restrul e doar inca un blog de citit si de ce nu de criticat.
Numele blogului este ChicBoutique, dar mai multe nu va zic si va las sa descoperiti singuri despre cine e vorba.
Ce pot sa va zic este ca mi-a facut o supriza placuta sa-mi spuna ca si-a facut blog (cica din plictiseala). Desi e doar de o luna pe piata si e la inceput, blog-ul se bucura de multa popularitate si are ceva concursuri pentru cititorii ei.
Sper sa decoperiti lucruri interesante si de ce nu sa participati la micile concursuri pe care le promoveaza.
Ideea blogului e simpla: giveaway! Enjoy!

Particip si eu la primul concurs de genul asta si sper sa am noroc. Oricum fac asta doar ca-mi este draga si ma batut la cap sa particip.
Puteti participa si voi la acest giveaway, daca va inscrieti aici, pana la data de 19 noiembrie.
Iata ce puteti castiga:
- crema hidratanta si laptele demachiant din gama Gerovital Plant
- sampon si ser anticadere din gama Gerovital Plant

Stiati ca:
Gerovital este sponsorul principal al Echipei Olimpice a Romaniei. Tot ce trebuie sa faceti este sa cumparati un produs Gerovital si sa sprijiniti si voi talentele Romaniei. La achizitionarea oricarui produs din gamele participante Gerovital, 1% din valoarea acestora se directioneaza catre Echipa Olimpica a Romaniei.
Mai multe detalii despre campanie gasiti aici.

Just me,

Un comentariu: