03 noiembrie 2011

Visez la primavara

Eu sunt cu gandul deja la primavara. Intotdeauna mi-a placut primavara si intotdeauna am urat iarna. Nu sunt fan deloc, nu-mi place frigul, hainele groase, cizmele, zapada. Ca sa-i dau o sansa iernii ma gandesc doar la prima ninsoare, linistea de dinaintea sarbatorilor, mirosul cald al cuptorului plin cu bunatati, la cadouri, sarmalele facute de mama, la Craciunul magic in familie/ in doi. Aceste mici ganduri imi dau o stare de liniste, de bine, altfel m-as supara si intrista destul de tare.
Oricum planul in mintea mea e deja facut. Mai sunt doua saptamani pana la concediul meu. Dupa, vine Mos Nicolae, decembre e luna scurta plina de sarbatori, asa ca trece repede. Craciunul e chiar aici, apoi anul nou si hop am sarit in alt an. Ianuarie e luna moarta, nimic nu se misca, asa ca trece foarte repede. Februarie e micuta cu zile putine, asa ca nici nu ne dam seama cand trece si suntem in martie.
Yupi o venit primavara! Gata frig, haine groase si cizme.
Visez prea mult, stiu!

Just me,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu