06 ianuarie 2013

31 decembrie

Am inceput anul cu un tonus foarte optimist si plin de o dispozitie foarte buna si asta pentru ca vreau ca 2013 sa ma surprinda pozitiv.
31 decembrie m-a prins pe partia de la Gura Raului si ma intrebam: de ce naiba mi-am pus skiurile in picioare si m-am lasat convinsa de prieteni sa ma sui in varful partiei fara sa stiu cu ce se mananca skiatul.
Da! Anul asta am skiat pentru prima oara si mi-a placut tare mult. 
Cand am pus pentru prima oara claparii in picioare si am facut cativa pasi, mi-am zis: ca trebuie sa fie ceva frumos in chestia asta si eu vreau sa descopar.
Cu skiurile in picioare imi repetam in gand "Vai de mine!" Am urcat cu teleschiul si imi amintesc ca zbieram "Skieeeez! Daaaaaa! Eu skieeeez! Laaalaaaalaa" Era o iluzie frumoasa care mi-a trecut repede cand am constatat ca eu, nu stiu sa stau pe skiuri. Sus pe platforma am aflat de: plug, cristiane, miscarea corpului si pozitie corecta.
Mno, mare gresala sa aflu asa ceva acolo sus. Ce cristiane, ce plug, cand eu nu stiu sa stau nici pe skiuri bine. Numai eu stiu ce trante am luat si ce frumoase, chiar artistice au fost, dar mi-a placut. Mi-a placut tare mult sa skiez macar asa putin si in stilul meu bineinteles.
Data viitoare musai trebuie sa-mi i-au un instructor! Am zis! 

Asa ca, pe 31 decembrie am ras foarte mult si am avut o stare de bine de la prima ora. Prietena mea, Krm3n a nascut cea mai frumoasa fetita - Ioana Antonia la 10:15.
Cand am tinut minunea in brate avea doar 5 ore si era atat de mica, am tremurat toata de emotie. O emotie noua, dar atat de frumoasa.
Apoi, mi-am luat "Adio" de la 2012 ... cine stie poate 2013 ma va surprinde cu o rochita frumoasa! (:
 
Pe principiul "Iarna nu trebuie sa fii sexy si doar bine imbracata!" la ski am imprumutat si eu una alta ca sa pot sa ma aventurez pe munte. Asa ca, nu radeti de mine!
Just me!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu